Thursday, January 2, 2014

Selamat Tinggal 2013 ....Ahlan Wahsalan 2014

Assalamualaikum Dan Salam Januari 2014 ..

Wahhh lamanya xupdate blogger ni..ciannya, rindu plak nk sharing ....Hurmmm Sebelum tu, Apa khabar my followers (hah xla byk mna pn... ) Apapun Hopefully smuanya sihat2 belaka...

Selamat Datang 2014....Semoga tahun 2014 ini memberi sejuta kebaikan pada kita..Berusahalah...
Selamat Tinggal 2013 ....Berbagai mimpi ngeri selama bersamamu tp diri ini tidak pernah gentar dan takut..malah membuatkan aku Lebih tabah dan Sabar.... ( Mimpi ngeri yg sgt2 ngeri sepanjang 2013)...Ya teramat ngeri buat diriku..Bermacam -macam hal yg blaku sepanjang 2013..Dugaan ,ujian dan Cabaran..Apapun Aku tetap TABAH,SABAR dan Terus mengharungi semuanya dengan REDHA.....Aku sedar aku bukan lah Insan yg terbaik tp aku cuba menjadi yg terbaik buat semua,Specially ditempat KERJA.tp apakan daya aku cuma dipergunakan dan fitnah yg menghancurkan..Syukurlah Keberanian dan kebenaran sentiasa setia didalam hati sanubariku....Ingin sekali aku membuat hidup org2 ini sengsara dan menderita seperti mna mereka membuat aku derita tp ALLAH SWT benci pada sikap Pendendam dan Aku tidak ingin dibenci disisi ALLAH SWT..Sudah lah aku ni tidak sempurna disisiNYA..buat apa lg aku membalas dendam..itu sikap Syaitan...Jadi aku biarkan dan Ikhlaskn hati memaafkan mereka...Dan aku sentiasa muhasabah diri, aku ingin terus dekat disisiNYA...

Syukurlah punya suami yang sangat baik dan sentiasa membimbing diri ini..tp kadang2 diri ini pandai juga lupa diri...Astagfirullahalazim....Ampunkan Aku Ya ALLAH ...Semoga perubahan ini akan lebih membahagiakan suami ku...Kerana yg aku impikan sudah ada didepan mata.Dan sudi membinbing ku ke JalanMU...hmmm bermacam sindiran en.suami buat utk ku..Ya la aku ni kadang2 leka..sekejap solat sekejap tinggal...klu boleh dia nk aku solat 5 waktu..InsyaALLAH babah..Doakan semoga mama istiqomah lepas ni....

owhh ya satu lg , Wahai teman2 ku ...Jadilah Sahabat terbaik buat diri anda dan teman disekeliling anda....

Peace ....Jumpa lg di entry seterusnya....

Lots of Love
ErnaEryana

No comments:

Post a Comment